محاسبه آنلاین قیمت پنجره دوجداره

پارامترهای مؤثر بر قیمت پنجره UPVC

  1. ابعاد پنجره UPVC:

    آنچه مسلم است ابعاد در و پنجره دوجدار یو پی وی سی بر قیمت آن مؤثر است زیرا بر میزان مصرف پروفیل UPVC و شیشه تاثیر می‌گذارد.

  2. طرح پنجره:

    یکی از مهم‌ترین پارامترهای مؤثر بر قیمت پنجره UPVC طرح پنجره می‌باشد بدین معنا که آیا پنجره ثابت و بدون بازشو است و یا دارای بازشو ‌می‌باشد؟ آیا پنجره کتیبه‌دار می‌باشد یا خیر؟ پنجره دارای چند لنگه است؟ و همچنین پنجره دارای خم و اشکال هندسی خاص است؟ در طرح‌های مختلف پنجره، میزان پروفیل مصرفی UPVC متفاوت است.

    قیمت پنجره UPVC

  3. شیشه:

    نوع و رنگ شیشه مصرفی در پنجره بر هزینه آن مؤثر است. شیشه دوجداره با انواع شیشه‌ها مانند ساده، مشجر، رفلکس، سکوریت، … و در رنگ‌های مختلف مانند ساده، برنزی، نقره‌ایی و … قابل تولید می‌باشد.

  4. یراق آلات:

    نحوه باز و بسته شده پنجره یو پی وی سی به صورت تک‌حالته، دوحالته و یا به صورت‌های دیگر به یراق آلات مورد استفاده بستگی دارد که این یراق آلات قیمت‌های متفاوتی هم به جهت عملکرد هم به جهت کیفیت دارند. استفاده از یراق آلات مناسب بر کیفیت پنجره به دلیل باز بسته شدن روان در طول زمان و همچنین چفت شدن پنجره مؤثر می‌باشد.

    استعلام قیمت در و پنجره دو جداره

  5. پروفیل UPVC مصرفی:

    یکی دیگر از عوامل مؤثر بر قیمت پنجره UPVC، پروفیل یو پی وی سی مصرفی می‌باشد که در حال حاضر انواع پروفیل UPVC با قیمت‌ها و کیفیت‌های متنوع در بازار موجود می‌باشد. به دلیل این که پروفیل مصرفی به شدت بر کیفیت پنجره دوجداره یو پی وی سی مؤثر است، توصیه می‌گردد در انتخاب برند پروفیل دقت لازم به عمل آید.

  6. رنگ‌آمیزی:

    پروفیل یو پی وی سی به رنگ سفید می‌باشد و در صورت نیاز به درب و پنجره دو جداره UPVC رنگی براساس نمای ساختمان و دکوراسیون داخلی، امکان رنگ‌آمیزی آن به رنگ دلخواه و یا لمینیت با طرح‌های مختلف از جمله طرح چوب وجود دارد و واضح است که رنگ‌آمیزی و یا انجام لمینیت بر قیمت پنجره UPVC مؤثر است.

  7. پنجره تعویضی یا نوساز:

    نصب پنجره‌های نوساز با تعویض پنجره قدیمی با دوجداره متفاوت است زیرا در تعویض پنجره قدیمی با دوجداره ابتدا باید قسمت‌های مختلف پنجره قدیمی جدا شده و فقط فریم باقی می‌ماند و پنجره دوجداره یو پی وی سی بر روی آن نصب می‌گردد و همین امر سبب می‌شود تعویض پنجره قدیمی با دوجداره از نصب پنجره دوجداره نوساز کمی گران‌تر باشد و در نتیجه بر قیمت پنجره دوجداره تأثیر می‌گذارد.

بیشتر بدانید: پنجره دوجداره آلومینیومی

حفاظ آهنی آکاردئونی

بیشتر بدانید: درب و پنجره دوجداره upvc

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *

بالا

تماس تلفنی